oykumm_1233 ne yazık ki öyle yaşadığım acılar sigaradan daha masumdu belki içirenlere sorsun Allah bu bir bahane sığınma değil ama içtim ne yazık ki korkuyorım Allah ım acısın bana cehennem gibi geçen günlerin ardından o sigara içmeyi gözüm görmüyordu çok üzgünüm dualarınız eksik etmeyin