Yoncaarslan Ayselevik benimde ilk dozumda 4-5 gün sonra ağrı başlamıştı canım, dün 2. dozumu oldum şuan çok ağrıyor ama bi kaç güne geçiyor merak etme❣️❣️
yagmurtpl Sevdali ben 6+3 üm birkaç gün önce Demir kesti ayağımı az kesti ama kanadı baya yine de. Doktoruma danışıp tetanoz aşısı oldum netten de çok araştırdım bi şey olmaz inşallah ama normal şartlarda 16-20 haftalar arası diye biliyorum ben de
Sevdali yagmurtpl geçmiş olsun canım benim bende doktor demeden yaptırmam en iyisi zamanını onlar daha iyi bilir sanırım
yagmurtpl Arkadaşlar tetanoz yaptıralı 2gün oldu, evet az bi agrı var ama dayanılmaz değil, kişiden kişiye de değişiyordur tabi, sağlık açısından gerekli bence, Allah korusun hepimizi, bence gözünüzde büyütmeyin her şey bebişlerimiz için 🙏 sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏
Dugus1996 Elifaaksoyy iğneyi yaparken hiç acı olmadi bende ogun boyunca hiç ağrı olmadi sabah uyandim ağrı var şimdi. Olmalısın bence biraz aciycak bebeğin için değer o da 🤗
cemilev Ayselevik Kolunun üzerine yattıysan ve cok hareket ettirdiysen aynen öyle o agri tekrar ediyor bende bir hafta cektim agridan oldum ilk dozunda ama ikinci doz rahat geçti
Ayselevik Elifaaksoyy iğne vurulduğu an bişe hissetmiyosun sonrası da kişiden kişiye değişiyo sanırım benim 1 hafta sonra başladı mesela ağrı
Zmraemr Elifaaksoyy hemsire vurmuş ben daha vuracak diye bekliyorum 😁girişini bile hissetmedim cok küçük iğne 😊ben de korkarim genelde ama da korkulacak bir ssy yokmuş