Aylisss momofprincess1221 simdi ben hangi ismi koymayacagimi söyleyeyim. Çünkü bu saydığım 4 isimden gına geldi 🤣 Lina,Alya,Asya,Asel. Heryer bu isimli çocuklarla dolu. Bir sinifta 4 tane Lina var😅Kızıma da Aylis veya Gülce koyacağım.
Kuskoysunlaryoluna Aylisss kesinlikle katılıyorum herkeste aynı isimler var ve cok anlamsız geliyorlar.
Snmdrm Banada yardımcı olurmusunuz kararsız kaldık be bugun karar vermem lazım oğlum olcak nasıp olursa . Atlas mı ? Kuzey mı ? 😊😍
Nazliegin momofprincess1221 cinsiyeti daha belli değil oğlum var adı yiğit Taha ❤️ kızım olursa ipek Lilya oğlum olursa yavuz diye düşünüyoruz ☺️
Fatos_87 @Nujinkanat çok geçmiş olsun ama dur bakalım belki yavaş gelişiyordur kanaman oldu mu dinlen moralini hemen bozma başka doktorlara da görün 🤲🙏
Duyguikizannesi momofprincess1221 ikizlere hamileyim kizima ırmak ogluma burak koyucam allah izin verirse 😍
Hamik Sercin10 liva ismine bayıldım ikzilerime isim arıyordum Dara çok hoşuma gitmişti bir de sizden gördüm şimdi fakat bazı yerde kız ismi diye geçiyor bazı yerde erkek bilginiz var mı?
Maslmmm Bir tane kızım var ismi Masal 💜 şimdi oğlum olucak rabbim nasip ederse oda Yiğit Ali 💙olucak😊😊