Nujinkanat
Ben de aynı şeyi yaşadım.8 haftalıkken kalbi durmuş.Radyolojiye yönlendirdiler orda da duyulmadı.Ertesi gün yatış yapıldı önce ilaç verildi sonra kürtaj yapıldı.Çok ağladım çok üzüldüm.Şuan tekrar hamileyim çok şükür Allaha her şey yolunda.Rabbim yeniden nasip eder inşallah dua et bol bol 🙇♀️