Heyavakado bakın hamileliğin güzel ve güçlü geçmesi çok güzel. Son haftaları zaten umarım doğumu da çok güzel geçer. İnsanların tepki gösterdiği yer hareketli hamileliğin avantajları olması değil. 10. Haftasında da olsa, 20. Haftasında da olsa ağrılı, sancılı geçen hamileliği olan insanlara karşı “abartıyorsunuz, Naz yapıyorsunuz” denmesi. Birincisi, Naz yapsalar bile bu kimseyi ilgilendirmez. İkincisi, her hamilelik farklıdır. Benim, sizin, bu hanımefendinin mükemmel geçiyor diye herkesten aynı performansı bekleyip, öyle olmayana abartıyorsunuz demek doğru değil. 9. Aya kadar kusan insanlar da var, ilk aydan hiç bulantı yaşamayan da.