Ezgibeybi bunların çoğunu ben de yapabiliyorum 37 nin sonundayim, her kadının bünyesi farklı olduğu gibi her gebelik de bir değildir. Çevremde 2 3 Doğum yapan insanlar çocuklarından birinde son ana kadar kendi işini kendilerinin gördüğünü söylerken diğer gebeliğinde çok erken agirlastigini halsizlik hissettiğini söyleyebiliyor. Veyahut bir çocuğunda mide bulantısı yaşamayan diğerinde doğuma kadar mide bulantısı yaşayıp tüm yaşam kalitesi düşebiliyor. Hal böyleyken sizin bu dediğiniz eski kafalı teyzelerin “ biz sizin zamanınızda gebe halimizle inek sağar, tarlaya giderdik” gibi söylemlerle eş değer. Hamile insanları yargılamayın, anlayın. Tüm bunlar bir kenara hic sebepsiz canları naz da yapmak istemiş olabilir. Nazını siz cekmiyorsaniz sizi çok da ilgilendirmez insanların ne yaptığı.