berosunannesii bende de aynı sey oluyor stres veya heyecanda cok cabuk yükseliyor tansiyonum. Son kontrolde benimde 14-10 cıktı tansiyonum. Doktorun asistanına kızmıstım, 1 bucuk saat beklemiştim üstüne birde hafif bi kanamam oldu, zaten catı muaynesi olacagım icin gergindim. Doktora anlatamıyorum ama bunlardan dolayı oldugunu. Sen böyle yükseltirsen tansiyonunu normal dogumda cok daha fazla yükselir dedi, gebelik zehirlenmesi olabilir sakin olmalısın falan dedi, tahlil istedi idrarda protein bakılacak. Evde sürekli ölcüyorum 11-6 sürekli, 12 bile nadir oluyor, ama doktoru ikna edemiyorum buna. Sezeryan dpgumda spinal anestesi tansiyon düsürürmüş ve yükselmesine engel olurmus, zaten skainleştirici verilir bir miktar tansiyon sorunu yasanmaz dedi. Asırı moralim bozuldu ama ben yinede tansiyonumun olmadıgına inanarak normal diye diretiyorum. İnşallah dogum olacağı gün heyecandan sacma sapan yükseltmem tansiyonumu.