gamzekck cansualisa valla çoğunluğu üç tane kullanıyor içinden sadece o yüzden öyle düşündüm bende dependden çok lohusa pedi kullanırım gibime geliyor
Evhamlianne92 Muge_K aynen oyle bugun dune gore 100 lira fazla aldigin gozune kar geliyor cunku biliyorsun ki bir hafta sonra ustune bir 100 daha koyacaksin. Stokcu istifci olduk iyice
Deletedmom_33 Muge_K LCW den siyah pijama takımı almıştım. Doğum sonrası aldım ben göğüs pompası filan. Göğüs pedi hiç almadım. Emzirme önlüğü aldım hiç kullanmadım bile. Depend almadım hastane hasta bezi bağladı sonrasında hemen normal öde geçtim zaten
Muge_K Deletedmom_33 bende göğüs pompası aldım ama arkadaşlarım göğüs pedinin lazım olacağını söyledi
ikimelekannesi___ Muge_K aynen bak birde instada madrebebek diye bir sayfa var orda da çok harika modeller var
Muge_K Deletedmom_33 iste bilemiyoruz belki hiç lazim olmayacak belki de çok ihtiyaç olacak. Elin altında bulunsun
minisinannesi07 Muge_K 1 paket depend, 1 paket lohusa pedi, 2 pakette göğüs pedi aldım. Çok süslü şeyleri sevmediğim için suwen’in gri hamile-lohusa gecelik sabahlık ve pijama takımını birde pembe çiçekli ön düğmeli alt üst pijamasını tercih ettim
Muge_K minisinannesi07 teşekkür ederim cevap icin suwenin ürünleri de sade hos aslında ama 40 Mevlüt’ü içinde giyeceğim icin bi tık dantelli gupur detaylar istiyorum sanırım 🤭