Dilaam yani şöyle bna hep erkekte bel çok ağrır dediler ama bnm blim hiç ağrımadı sancım kasıklarıma vurdu doğumdada bu şekildeydi yani elbetteki canım yandı yanmadan olur mu hiç 3 kiloyu geçik bir can çıkıyor içinden ama inanın onu gördüğünzde herşy btyr saniyede sancılar son buluyor ama herkezn br oluck diye bişiy yok blki szin daha koly olucak böyle düşünn kndinizi pozitf yönlendrin allah yardımcız olsn 🙏🏻