Miri masAllah ya cok hayırlı olsun rabbim bir ömür aaglıkla hep birlikte olmayı nasip etsin yavrunuzla 💕😊 benim merak ettiğim bi sey var dogum esnasında gercekten sadece bel agrısı mı hissediliyoe yani asagıdan bir acı bi agrınoluyor mu yırtılma gibi vs ben en cok ondan korkuyorum sanki belim değilde orası acıyacak gibi