Bende çam sakurada doğum yapmayı düşüyorum ama sezeryan olacak biraz endişeliyim o yüzden ama herkes o hastahaneyi övüyor büyük yeni özel hastane gibi diye ama kararsızım hala bide galiba 2 3 kişilik odalar varmış Kapı süslemek istiyordum ama olmayacak sanırım öyle olunca süsleri de almıştık bakalım doğum yapan varsa bilgi verirse iyi olur