Hep devletteki doktorlara gittim lakin cidden olduğum şehirde asla ilgili doktor bulamadım. En son 17 haftalık hamileyim ve hala kalp atışı duymamıştım doktora kalp atışını duyabilir miyim dedim beni azarlar gibi. Kalp atışı duymak istiyorsan git özele dedi. O günden sonra asla ama asla hamilelikte asla devlete gitmem dedim. Şuan çok memnunum doktorum çok ama çok ilgili. Konu bebeğin sağlığı ise hangisi daha iyi bakacağını düşünüyorsan onu yap. Devlette oule iyi bir doktor bulamadım çünkü.