Kızlar elim ayağım titriyor şimdi kan verdim gidip özele. Reglim bu ay iki gün önceden leke şeklinde başladı hatta ben yerleşme kanamasını acaba dedim ama ertesi sabah test yaptığımda kuruma çizgisi gibi gölge vardı kale almadım arkasından da tam günümde regl oldum. Reglim iki gün yoğun geri kalan 4 gün hep leke leke geldi hafta bu güne kadar da söylendim durdum bi bitemedim diye. Bugün sanki yumurtluyormuşum gibi kasıklarımda sızı hissettim . Ufak tefek belirti bile saymayacağım şeyler var evet ama tamamen elimde kalan bir test vardı hissiyatıma dayanarak test yaptım ve anında çıktı 2. Çizgi?? Böyle bişey olabilir mi ya inanamıyorum eğer bu da test yanılmasıysa bunfan sonra asla bu testlerden almayacağım.
