newbar ben orada doğum yaptım canım doğum ekibi geliyo doktor ebe asistan bebek doktoru falan gayet güzeldi doğumun uyusturuyorlar orayı sonra gerekirse kesiyorlar dikişleride asistan değil doğum doktorum atmıştı şimdi tekrar hamileyim yine orada doğum yapacağım nasipse