Nesli8998 valla ben de orda yapacağım galiba çünkü özel hastanede de okuduğum yorumlar kötü olan da var sadece doktor iyi ama bi doktora 8-9 bin vereceğime o paraya çocuğuma harcarım daha iyi Allah yanımızda olsun kolay doğum nasip etsin inşallah, sizin doğum ne zaman