Whitewomen Efuli-22 Sade nescafe daha mı etkili oluyor. Toparlanmanız ne kadar sürdü. Bir de ameliyat sırasında hissetme vs. Oluyor mu ?
Efuli-22 Whitewomen evet narkozu atmakta sade nescafe ve sade türk kahvesi daha etkili oluyor ben hiçbi şekilde hiçbişey hissetmedim ameliyat esnasında dokunmları bile hissetmedim☺️
hemsreanne Efuli-22 ilk yürüme anından biraz korkuyorum ameliyattan değilde kaç günde toparlandınız acaba ?
Efuli-22 hemsreanne hemsreanne hiç korkmayın ilk yürüme anında yere bakmayın yeter birazcık zor oluyor ama inanın yürüdükçe ağrı azalıyor bana en son uyuşukken ağrı kesici attılar bol bol yürüdüğüm için bidaha ağrı kesici istemedim ☺️
Melek-12 DuruMom_16 korkmayın kendinizi sakinleştirmeye çalışın gerçekten herşey geçiyor minik bir bebiş kalıyor size 🤲🏻
Efuli-22 hemsreanne yok baş ağrım hiç olmadı ama internette okumuştum spinalde başınızı sağa sola çok çevirmeyin sabit tutun diye onu yaptım sanırım ondan hiç baş ağrım olmadı
Melike658 Merhaba spinalde bebek çıkarılırken his oldu mu benim ilk doğumumda olmuştu da hani acı değil ama içinizden bişe sökülüp çıkarılıyor o his yaşayan var mı