Bırakamasam ben bırakamazdım. O kadar seviyordum Kİ yani Allah biliyor ya ölürsem nasıl içmeden durcam filan diye düşünüyodum. Ama hamile kaldığımı öğrendim 1 gün içtim 2 gün içtim yok gitmiyor. İçimde bi şeyler açıyor. Ne bu yani bütün hayatımı ele geçirmiş bi şey. Orda duracaksın dedim hadi kendim neyse de çocuğuma zarar verecek hiçbir şeyi istemiyorum. YouTube de allen car yöntemi ile sigara bırakma videosu var onu izledim 1 saat son sigaramı da o videoyla beraber içtim. Bir daha yakmadım ve bir daha başlamayı da asla istemiyorum 2.5 ay oldu ilk 2-3 gün modum çok düşüktü sonra unuttum. Bir nefes bile içersem başlarım ona fırsat vermemek lazım. Çözğm sadece bu