Simdi söyle pat diye birakma durumunu ben anlamıyorum . Neler okudum kimlerle konustum ağlaya ağlaya içenler vardi. İnsan bile isteye bebeğine zarar gelsin der mi? Ama bu illet de bilen bilir böyle bir illet . Ben yıllarca günde 2 paket ictim neredeyse. Esim istemediği için bıraktım dedim evlenmeden önce gizli saklı içmeye devam ettim. Yakaladı kıyamet koptu yine gizlice ictim 9 haftalık hamileyim 2 kez 5 6 gün olmak üzere bırakıp agzima sürmedim. Surdugumde de günde 1 bilemedin 2 yaktım 1 kez içime çektiysen geri kalanini boşa yakıp attim. Gecen yine kalan paketteki 5 taneyi kirip attim bugün arkadaştan alıp 1 tane de olsa yine ictim. Evet doğru değil ama elimizde değil. Sartlanmisliklar, ifadeler farklılık gösteriyor. Her seyin bilincindeyiz ama elimizde değil bazen. Çocuğumu düşünmesem bu davranışları sergilemezdim değil mi? Lütfen anlayışla yaklasalim birbirimize. Yapılan doğru değil, sonuçlarından korksak da bazen insan dayanamıyor sizi çok iyi anlıyorum ama ben artık paket almadığım için tamamen bırakmayı düşünüyorum umarım hepimiz başarırız