Elifsntrk zeynepaylaipek geçmiş olsun canım bende çok aşağıda hissediyorum bence normal daha çok küçükler anca büyüyüp yukarı çıkacaklar ☺️
Elifsntrk Qnl yok sürekli değil çok ayakta durursam yada ara ara oluyor kasık ağrısıyla birlikte oluyor
Qnl Elifsntrk yazdım da bol sıvı tüket dedi sadece ama anlamadı mı acaba dedim böyle bişi yaşayan var mı diye merak ettm
Qnl Sedaduru ay öyleyse aksatma sakın ben akşamları yatmadan önce içiyorum o kabızlık beni mahvetti öyle böyle değil
Sedaduru Qnl ayy beni de beni de kayısı kompostosu içiyordum her gün ve ona rağmen zorlanıyordum şimdi bu iyi gelecek inşallah kuzum 🙏🏻
Yazz12 Elifsntrk ben 3 4 gündür hareketlerini histtemeye başladım ilk gebeliğim ama çok net bazen de karnımın alt kısmı sertlesiyor var mi bu durumlari yaşayan acaba
babymom_8 Qnl Benimde aynı öyle canım sürekli yatıyorum hamile olduğumu öğrendim zamandan beri yatıyorum inşallah sağ salim evlatlarımızı kucağımıza alırız
babymom_8 Qnl sağ olasın canım çarşamba 17 olacağız canım sürekli kasık ağrım var çok ve uzun süreli ilk zamanlar düşük tehlikem vardı lekelenme ve kanamam ağrı falan şimdi de ağrım devam ediyor bebeğin eşi de öndeymiş progestan başladık tekrar 😥😥