Rukiye24 bir süre duraklama dönemine giriyor yani belirli aralıklarla büyüyor rahim o yüzden bazı haftalar bu daha net hissediliyor ikinci hamileliğim bazen diyorum ilkinde var mıydı falan sonradan aklıma geliyor 🙄kötü bişey olmasın da napalım hep kötüyü getiriyorum aklıma maalesef kasıgım ağrıyor vajinama vuruyor kabızım acaba sıkıntı mı var bişey mi var diye tecrübeliyim ilkine göre ama panik daha ağır basıyor 😬🙄