Annebebek___ Aselimisra bana doktor bazı hamileler ilaca baglanabiliyo bırakmayı dene dedi ama bıraktığım da zaman kusuyorum
NilAda16 Annebebek___ 19.haftada prilamı kullanmayı bıraktım. Şuan 21+4 haftalığım. Haftada 1-2 kusuyorum. Sadece ağzımın tadı çok kötü o hala geçmedi:(
muallimehanimmom5 Annebebek___ ilk gebeliğimdede ikinci gebeliğimdede 15. Haftaya kadar kullandım sonrası kademeli bıraktım o olmazsa bulantı kusma mahvoluyorum 17. Haftadayım bıraktım bir kaç hafta oldu bulan tı devam ediyor ama kusturmuyor
muallimehanimmom5 Annebebek___ doktorum 2 tane iç diyordu gece yatmadan önce tek 1 taneye indirdim sonra direk kesmek yerine bir gün içtim bir gün içmedim derken temelli bıraktım direk kesmek olmadı bende
Esraasrcbs Haftada bırakmayı denedim ertesi günler çok bulantı ve kusma yaşadım tekrar içtim 18.haftada tekrar bırakmaya çalıştım 1-2 gün bulantım oldu ama kusma olmayınca içmedim ve alıştım şuan bulantım yok. Bünye ilaca alışınca biraz zorlanıyor ama geçiyor tabi bünyeden bünyeye değişir🤷🏼♀️