Gmzbiri Betlmercan 37+3 üz🤗 ayak şişmesi, sıcak, mide de gaz derken tükenmişlik sendromu yaşıyorum resmen😀sağlıkla gelsin bebişlerimiz🤲🏻
tatliiannnee Betlmercan 38+0 allahın gucune gitmesin buna sukur ama gercekten artık cok zorlamaya basladı hayattan hıc tat almıyorum geceleri uyuyamıyorum gunduz ıs yapım. Vakıt gecsın dıorum sonra kollarım bacaklarım hatta vajınam bile agrıo
Betlmercan tatliiannnee aynı bende inan yaz hamileligi baya zormuş Allah’ım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah,🙏🏻
berceste5155 sherwoodTR burda benimle aynı haftada olan bazı annelerden görüyorum agrı sancı falan çekiyorlar onun için dedim yoksa bence de erken
sherwoodTR berceste5155 ben de 35.haftadayım erken doğum riskim var. Anne karnındaki 1 gün küvezdeki 1 haftaya bedelmiş. İnşallah zamanında ve sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏🏻
Sevval41 39+1 deyim kuyruk sokumumda ağrı ve sağ bacağımda inanılmaz ağrı acı var normali mi acaba üstüne basamıyorum
Sevval41 Betlmercan doktoruma sordum belden kaynaklıdır ılık duş al masaj yaptır parol iç dedi 🙄😔 doğumla alakalı diye sevinştim bende
Aluskus 39+1 , doktor 19 ağustosta çok umutlu konuşmuştu bekletmez seni diye ama hala gelen giden yok 😪😀 olan ağrılarım da artık azalıyor gibi , öyle olan var mı?