eyuphaneylul1422 Betlmercan 38 +4 bugun hunharca temızlık yaptım bu temızlıgı ardından kızım gelır dıe umuyorum😁🤷♀️
Fatma-onal Betlmercan 37+3 haftaya Cuma’ya kendi gelmek istedi istedi istemedi doktor bey içerden zorla çıkartacak onu 😅
Seyma_nur1 Zehragniken benim 38+5 sata gören39+3 neye göre hesaplamam lazım doğum tarihini hiç bilmiyorum 😒
northandmother eyuphaneylul1422 hiç heveslenme bacım 3 gün önce hunharca temizlik yaptım kapı cam banyo fayanslarina kadar çıkıp sildim akşama kadar uğraştım gece yürüyüş yaptım üstüne korunmasız ilişki ama hala beklemedeyim sancım var ama oğlumun gelmeye zerre niyeti yok 🤣🤣
Nur8sonmezz Betlmercan 35 haftama 4 gün kaldı benimde 😂😂 artık doğsun sevmek istiyorum hamilelik çok bunaltıcı olmaya başladı artık 😮💨😮💨😮💨
Anneadayi89 Betlmercan 38+5 bugün sancim cikti düzensiz aciklik 2 cm ara ara sancim var buladar ama dahasi yok :)
FSCMK Betlmercan 36+6 haftalığız bizde doğacak gibi hissediyorum bazen ama hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah
Aycdlpyrz Betlmercan benim de 39 oğluş ama ne gelen var ne giden :) asagı dogru da inmedi napıcaz böyle :)
berceste5155 Betlmercan 36+6 olduk hiç bir doğum belirtimiz yok eşim bile umudunu yitirdi okula başlamadan çıkart şu çocuğu diyor 😂😂
Moco_44 Betlmercan yarın itibariyle 37+0 olacagım😁 Çarşamba çatı muanesi var bakalım nasıl geçecek ne sürede doğuracagım