Kızlar sizde sanki kasığınızda sürekli bişey var gibi hissediyo musunuz. Yani rahmimizde bebek var tabiki o ayrıda :) otururken kalkarken sağa sola dönerken batma diye anlatayım. Benimde plesantam aşağıda onunlamı alakalıdır acaba bilgisi olan yazabilir mi.