minikannesiiii Canım ben geçen hafta biraz lekelenme yaşadım aynı şekil plasenta aşağıda dendi progestan fitil başladık şuan bolca yatıyorum ayakta durunca rahimde batma kasık ağrısı yaşıyorum bende moral olarak düşüğüm 🙄Yarın doktor randevum var detaylıca soracağım bi vitaminlere baslicaz belki biraz rahatlatır 😕19haftaligiz bizde