Selinayklc malesef ilk 4 ayımı şiddetli bulantılarla geçirdim kaç kez ilaç kullandığımı serum yediğimi hatırlamıyorum zatsn iştahsız biriydim olan da gitti hamilelikte ve düşün ki açlıktan 2 kez bayıldım bütün tahlihlerdeki değerlerim dibi gördü yiyememekten .. ama geçti gitti .. senin de geçecek sadece sabretmen gerkeşyor çok zor biliyorum ama malesef başka çaresi yok salatalık ayva havuç yiyebildim ben sadece ve en çok su içmeye hasret kalmıştım su bile bulandırıyordu ve benim sadece sabahladı değil sürekli vardı be düşğn ki ben bu halde çalıştım işe gittim ...