BeyzZaA bence korkma çünkü daha cok yeni ve Rahime yerleşme döneminde şuan senin değerinde gayet güzel yükselmiş.İçini rahatlatmak için acilden doktora gidip kan testi yaptırabilirsin. Yükselmesine bakabilirsin.cunku hergün 2 kat artıyor düzenli artıyorsa sorun olmuyor. Lekelenmen var mı sarımsı ya sa süt beyazı renginde. Bunlar da normal mesela. Tutuma döneminde cunku cocuk suan canım. Benimde karnım da sancı oldu dün sonra gecti mesela. Doktora gittin mi ağrı için.