eylulmomm @030323-brck geçmiş olsun canım umarim atlatırsın bir an önce ben fitil olarak aliyodum çok etkiliydi
eylulmomm @nfssultan1 bana hiç yapılacak bile demedi doğum başlarsa gel dedi baslamazsa pazartesi gel dedi nst 15 dakika suruyo canım
nfssultan1 eylulmomm 😅 Ooy oyy özele gitsek bir ton para devlete gitsek bir türlü neyse sağlık olsun artık doğum başlamadan karar verirler herhalde bir bakıp 😂 Çok teşekkür ediyorum cevaplar için kolay doğumlar diliyorum belki karşılaşırız belli mi olur ☺️💐
eylulmomm @nfssultan1 beraber doğum yaparız belki 😁 özeldede aynı şeyler sadece daha ilgililer amavo kadar sancıyla gidip bana çatın dar derse çıldırırım sanırım
eylulmomm @030323-brck benim doktorum progestani daha iyi etki etsin diye fitil olarak kullan demisti
A_syma Rumeysaa46 Ben yeni sordum. Ama doktoruma degil hastaneye. Zaten doktorumda ilk dogumumda fiyatla ilgim yok hastane fiyati neyse o demisti. Ebe 2bucuk normal 5 sezeryan 4bucuk dedi hastane. Doktorunuzmu cok pahali acaba. Ama ebe fiyati ayni olmazmi.
A_syma Rumeysaa46 Cok enteresan bir sekilde sular hastanesinden hep farkli fiyatlar duyuyorum. Hadi diyordum doktorlar farklidir. Ebe de farkli demisler 😑 bu nasil is cozemedim
Busakdagg yldzkbra46 Önder bey için 17 eylüle gün aldık 5 bin dediler,bi arkadaşım 2 ay önce 3500 e yapmış
yldzkbra46 Busakdagg hiç vicdan yok insanlar özele gidiyor ama ne zorluklarla. 150 ile başlamıştım 180-220-250 oldu her ay kontrolde farklı ödedim yani. Ayın 1 inde yine gideceğim kaç yaptılar bilmiyorum