Ben 38 haftadayken başladım devlete başka bir şehirden geldim, doğumu da burda devlet Hastanesi’nde yaptım doğumhane de çok güzel ilgilendiler sağolsun stajyerler de vardı birisi geldi belime masaj yaptı diğeri geldi beni sakinleştirdi.. ebemde çok ilgiliydi sağolsun. Beklediğimden güzel geçti.. 🤗