Merhaba herkese, bugün benim tam 37. Gebelik haftam, kontrolde açılma çıkmadı bebek hiç aşağı inmemiş nstde sancı çıkmadı ama ben artık çok yoruldum kalan 3 hafta gözümde büyüyor ve doğumum da gecikecek diye korkuyorum normalde benimle aynı gebelik haftasında olan arkadaşımı doktoru 2-3 günde 1 çağırıyor düzensiz sancıları başlamış, benim doktorum 10 gün sonra gel dedi, neler yapmam lazım bebeğin doğması için acaba :(