030323-brck Deletedmom_110 eger benim ki kız ise doğum hediyesi olarak ben kelepçe istedim kızıma da aynı şekilde erkek olursa yüzük kolye istedim oğluma da künye doğumda tak dedik babamıza bana ikide bi ne istiyorsun diyip soruyordu sen kaşındın dedim saydırdım saolsun bu kadar olur mu demedi tamam söz dedi BN özelde doğum yapmayı düşünüyorum diye doğum parası cartı curtu çok masraflı olur diye basta kim sorsa bisey istemiyorum sevmeye devam etsin Rabbim basımdan eksik etmesin yeter dedim bu ısrarla sordu 😊😊
Minik1Civciv Evlendiğimden beri hiç çıkarmadım 2 yıllık evliyim iki kaybım var 8+4 haftalık hamileyim bir gün olsun çıkarmadım sadece bebeğimi kaybettiğim zaman hastanede çıkardılar doğuma aldıkları zaman
hepoyleolurzaten ayglll06 Hamileliğimin son zamanlarında ellerim şiştiği için mecburi çıkardım çok sıkıyordu, doğumdan sonra da parmaklarımın dolmalığı bi 2 ay kadar geçmeyince takamamıştım ama inince hemen geri taktım. Zaten normalde de çıkarma taraftarı değilim