Merhaba bende oğlumu 2020 Eylül’de doğurdum 41 haftada artık suni sancıyla başlatalım doğumu dediler yatisim yapıldı kontroller vs 2. Gün fitil olarak verdiler 30 saatte hiç açılmam olmadı herkes nasıl dayandın dediler ama evlat için herşeye katlaniliyor herkesin vücudu farklı canım benimki böyle olduğu için seninki öyle olacak diye bi kaide yok sonrasında serumla verdiler o da bebeğimin kalp atışlarını düşürdü o yüzden acil sezaryene alındım sonunda aldım kucağıma Allahım herkesi sağlıkla kavuştursun bu süreç biraz zor ama bebisi kucağına alınca herşeyi unutuyorsun şimdi 2. Bebeğime hamileyim 7 haftalık 😍 bakalım bizi neler bekliyor