Ben de 16 haftalik hamileyim dolgulu 75b kullanıyordum goguslerim çok küçük normalde ama şimdi büyüdüler. Bana göre şu anki hali çok iyi :) ilk hamileliğimde de böyle oldu ama sürekli büyüme hali yok tabi. Doğumdan sonra emzirmeyle alakalı olarak göğüsler sütle dolduğu için biraz daha büyümüstu ama emzirme tamamen bitince eski küçük hallerine donmuslerdi