32.haftadan itibaren her hafta ultrason kontrolüne girdim, şu an 35.haftadayım ve dün yine kontrolüm vardı. Bebeğin iç organları, kalbi ve solunumu iyi ama ya genetik sebepten ya da bu problemden dolayı 2 hafta 2 gün kadar geriden geliyor gelişimi yani onu çözemiyorlar tabi. 32.haftamda kontrole gittiğimde eğer gelişim geriden gelirse 38.haftada doğum yapacağım, ama normal şekilde devam ederse 39.haftada yapacağım söylenmişti ve dün 37.haftada uygun bir günde doğumunu gerçekleştireceğiz dediler 😅 Şok olduk biraz. Suni sancı verilecek zaten, öncelik normal doğum olması ve yoksa mecburen sezaryen yapacaklar. Bir de bebek şu an yaklaşık 2 kg mış. Haftaya gün verecekler, heyecanla bekliyoruz artık.