Didem18 Aynı durumu yaşıyorum. 20.haftada yapılan taramada ortaya çıktı(tabi biz neredeyse bir ay sonra öğrendik haberini). Doktor 32.haftadan sonra ikişer hafta aralıkla ultrasondan kontrol edileceğini söyledi, gelişimi normal gitmezse doğum tarihim ileri atacakmış.
Tabi ben Türkiye’de olmadığım için 23.haftadan sonra bir daha ultrasona giremedim, bebeğin gelişimini benim karnımı(rahim diyelim) ölçerek takip ediyorlar. Kontrolümdeki bir ebe eğer hareket ettiğini hissediyorsan telaş etme, bir de yaşın 35’ten küçük olduğu için aşırı risk içeren bir durum içerisinde değilsin dedi.
Ultrason falan olmayınca bebeğin boyu/kilosu nedir bilmiyorum 😅 Ne yapıyorsam aynı devam ediyorum işte 28.haftadayım daha beklemeye devam.