Hamideee Hanımlar ben 16+4 günlük oldum bugün doktorum cinsiyet erkek gibi dedi sizce de daha erken mi
ardengunes Hamideee kız ne erkeni geç bile kalmış 😊 benim 10. Haftada erkek gibi cikintiisi var dedi ve sonra her gittiğimde erkek bebek diye konuştu 😊
MFT2434 Bende 11+2 de %70 kız gibi ama emin değilim dedi iki hafta sonra bidaha bakarız dedi böle bi durum yaşayan oldumu değişirmi doğrumudır acaba ? İlk gebeliğim çok heycanlıyım 🤗
Yokk Arjin ilk aylar cok istahszlk ac kaldğmı blyrum ymklrdn cok tiksndm üç ayn sonunda yemk yemeğe bsldm tatlı yedm hep eksyle hc aram olmdı bi oğlm var suan bes aylk bi oğlm dha olck ins 💙🙏