Geçmiş olsun. Bende pazartesi günü düştüm 21+4 ayağım arkada kaldı ve çıkmış. Acile gittim ayağımla ilgilenmedi flim falan çekmedi hamilelikten dolayı ama bebeğe baktılar bişey yok kanama falan olursa ,su gelirse, sancı, kasılma olursa gel dedi. İnşallah bişi olmaz size de zaten belinize ve bebeğe zarar gelecek darbe almamışsınız korkmayın.