Ben farklı bir Demir ilacı kullanıyorum doktor tok karnına almamı yazmış reçeteye . meğerse eczanede aç karnına yazmış ilacın üzerine … bir müddet aç karnına aldım . Sonra doktora söyledim ben sana tok karnına almanı yazmıştım reçeteye dedi diğer türlü aç karnına ağır olur dedi . Kahvaltıdan 2 saat sonra alıyorum canım .. süt ve süt ürünleriyle kullanmak yasak ya ?? Sizde doktorunuza sorun isterse ..