Pelus amin canım güzel demişsin ama nerde yardımcı tutacak imkan.. ama saolsunneşim yardım eder bana.. çocukları sevmeye gelince deeee illaki minikler daha muhtaç olduğu için ilgi onlara daha fazla oluyo. Lakin sevgi... birini ilk gözağrım diye seviyorum, birini ilk kızım diye, birini en küçüğüm diye.. annelerin sevgisi 1000 koca parçaya bölünebilir emin ol.. elimden geldiğince hepsine yetmeye adil olmaya çalışıyorum, alışıcaz da inşallah. Allah eksiklerimizi tamamlar inşallah.. selamlar, iyi geceler