Cismmpoyraz48 Rapunzel3846 masallah maşallah 😀 bende ikinciyi bekliyorum dha inşallah millet 4 e varmış 😀
NaimeYilmaz Rapunzel3846 ay şahaneee 😍 Bakabılecegımı bilsem ben de cok imrenırım kalabalık ailelere 🤗 Sağlıkla kucagınıza alın ınsallah
behrem yok yok 4. çocuk demek istedi :) allah nasip ederse kolaylık verirse benim için 4 normal :))) allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin. yaşınız kaç? çocuklarınız kaç yaşlarında? :)
Rapunzel3846 behrem amin canım Allah razı olsun. 31 yaşındayım. Erken yol alanlardan.. 10,5 yaşında oğlum, 7 yaşında büyük kızım, 2,5 yaşında da küçük kızım var teyzeleri.. darısı sizlere inşallah, eğer isterseniz tabi
Hafizeipek 4 çocuk mu 😱 28 yaşındayım 1. Ye zor cesaret ettim 🙃tebrik ederim sağlıklı olsun hepsi 🌼🌼🌼🌼
Rapunzel3846 Hafizeipek inan 10 sene önce ben de bugünümü bu şekilde hayal etmemiştim. Ama böylesi de ayrı bi tatlıymış.. kalabalık kalabalık yaşıyoruz bakalım, arabada bi kişiye daha yer yok😄😄😄
behrem Rapunzel3846 oohhh kalabalık aile ennn sevdiğimmm :) allah sizlere hayırlı, sağlıklı, güzel bir ömür versin; huzur içinde yaşayın :)
Hafizeipek Rapunzel3846 ahahah araba hiç aklıma gelmemişti 😂😂 benim aklıma direk üniversite masrafları geliyo 😂😂😂😂
Rapunzel3846 Hafizeipek hihihiii😛😛.. 5 kişiyken bile anca sığıyoruz.. şimdi 1 tane daha .. zaten arabamız 7 koltuklu.. içimize doğmuş gibi böle almışız😁😁..
Rapunzel3846 Dykdyk ayyy, bu da ayrı bi tat olsa gerek.. ne güzel maşallah.. hayırlısıyla sağlıkla kucaklayın bebişlerinizi inşallah.. 1 taşla 2 kuş🐣🐣
Rapunzel3846 Cismmpoyraz48 😆😆.. seninki de iyi canım.. ben biraz kedigillere yakınım😂😂anormallik bende yani.. en hayırlı şekilde kucaklayalım bebişşerimizi inşallah.. her biri farklı tat farklı tecrübe
Rapunzel3846 NaimeYilmaz amin canım inşallah, çok teşekkür ederim.. inan bakma işi biraz tuhaf yaa.. hiç piyasada yokken 1 çocuk bile gözünde büyyo insanın ama dünyaya bi geliyo 3 taneyi bile bi bakmışsın büyütüvermişsin.. o yüzden 4. Çokkk sürpriz olduğu halde nasıl bakıcaz korkusu duymuyoruz.. tek dileğimiz sağlık.. şu da var tabi, hepsine dörtdörtlük yetemiyosun.. yapıcak bi şe yok artık.. seviyoruz ayrı ayrı en önemlisi o.. canlarımız onlar❤️❤️❤️.. dünyanın en güzel olayı.. birazcık minübüs almak gerekecek sadece😬
Kenanizm18 NaimeYilmaz kalabalık aile gercekten cok güzel oluyor :) biz 6 kardeşiz en kücükleri benim Evlendim gittim hala minik bi bebekmişim gibi davranırlar abim her gördügünde şuan ki hamile halimi gözleri dolar elinde büyüdügüm icin 😍
Caglasmsk Ayy masallaahh. Benim hayalimde 4 tane çocuk Insallahhh Rabbim kismet ederse. Allah isteyen herkese versin ❤️😍
Rapunzel3846 Caglasmsk ne güzel valla.. inşallah Allah gönlünüze göre versin.. biz doğrusu bu kadarını hayal etmemiştik ama yine de haberi alınca seviniyo insan.. rabbim koyuveriyo sevgisni içimize
Rapunzel3846 behrem Allah razı olsun canım.. çok teşekkürler bu güzel dilekler için. Rabbim tüm aileleri huzur içinde bir ömür var etsin inşallah.. sizlere de gönlünüze göre versin inşallah
Rapunzel3846 Varol oh oh maşallah canım. Sen de iyisin heee.. 👏👏👏.. Allah hayırlısıyla kavuştursun bebişinize