gzde28- Barlas_mom bizimkide o kilo civarı doğcak sanırım daha 36+4 te ama doktor o civarda doğar dedi
Betusgani gzde28- Ben sleppy 1 numaradan 2 paket almıştım, bebeğim erken doğdu 37 haftalık kilosu da düşüktü, 1 numara bez bile büyük geldi şuan 1 numaradan 4. Paketi kullanıyorum 🙃
Vera09 gzde28- 1nunara 2-5kilo 2numara 3-6 kilo yaziyordu galiba. Ben iki numara aldim annem ikiyi acti gorunce cok kucuk bire gerek yok bence dedi ama bende kararszm hala kac kilo olacagina da bagli sanki
Derya gzde28- evet öyle yapın sonra 3-4 diye gidersiniz zaten bebişinizi bezlemeye başlayınca anlıycaksınız artık hangi numaraya geçmen gerektiği zamanı 🌸