gzde28- sleepy 2 numara bebek bezi almıştım yorumlarda hep 1 numarayla aynı gibi yazıyodu ve bikaç kişide primanın 1 numarasıyla sleeoy nin 2 sinin aynı olduğunu yazmışlar o yüzden 1 hiç almasammı diyorum sizce nasıl olur bilgiis olan varmı?
kahvesever__ gzde28- 2 numara yeni doğan bebeğe büyük gelir bir numara alın o yüzden çokta almayın kilosuna göre bebeğin
bayanelaa gzde28- sleepy aldım 120li 1 numara 🤗 yeni doğan icin büyük gelebilir sanki 2 ama 1 numarada gözüme küçücük 🤭
Demirssmomm gzde28- Kilosuna bakarak alın derim. Biz prima kullanıyoduk 1 numara sleppy 3 ile devam ettik ve baktığınızda neredeyse kalıpları aynı..
Derya gzde28- direk 1 den 3 e geçin çünkü küçük popoları var 1 az alın sonra direk 3 atlatın (1-2 numara arasında sadece 1 cm var)
Ziynet4459 Derya aaaa siz öyle mi yaptınız ben 1 paket bir numara aldım iki pakette 2 numara almayı düşünüyorum çünkü
Deletedmom_33 gzde28- Baby turco 2 numara başladım önce kalıbı küçüktü. Sonra Goon 1 numaraya devam ettim. 4 kg olunca 2 bedene geçtim. Şuan 3 beden kullanıyorum 7-14 kg.
gzde28- Deletedmom_33 goon un kalıbı daha mı büyük sleepynin kalıbıyla baby turconunki farklımı acaba
Derya Ziynet4459 evet öyle yaptım 40 ı çıkana kadar 1 numara kullandım 3,500 kilo olan bebek için gayet ideal 1 numara 40 ı çıktıktan sonra direk 3 e geçiş yaptım büyük de gelmedi çünkü çok hızlı gelişip büyüyorlar 2 numara çok gereksiz
Siracinannesi gzde28- aynı değil 1 ile başladık bizde 1 paket alın yeterli zaten diğerlerinde göbek bağı oyuntusu yok hemen değişiyor kiloları ona göre alirisinz tekrardan