1prensannesi__ eylulicten Kız banada öyle 36-38 haftalarda gelcek gibi hissediyorum 😍 Sağlıkla hayırlısıyla doğsunlar rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah başka bişey istemiyorum 🤲
1prensannesi__ eylulicten Maşallah canım allah bağışlasın 🤲 Benimkide erkek muhammed emin koyduk ismini🥰
eylulicten 1prensannesi__ adiyla yasasinlar insallah bahtları guzel olsun allah hayirli insanlarla karsilastirsin onlarin nesilleri biraz farkli olacak insallah iyi olur her sey 🙏