yavrumuzubekliyoruz Melisct94 RABBİM bebeğinizi size bağışLasınn inşaLLah canımm 😍 bende o günlere geLirim sabırsızlanıyorum o günleri görmeye 😊
yavrumuzubekliyoruz Hafizeipek 😍😍 çok iyi ya bende sabırsız anneyim İnşaLLah bende o günLeri görürüm çok çabuk geLir 😊
Hafizeipek yavrumuzubekliyoruz önemli olan sağlıklı olması cinsiyeti değil 🌼 zaten bana 11. Haftada kız demişlerdi 😂17 de erkek olduğunu öğrendim
Caglaaa yavrumuzubekliyoruz uygun pozisyonda durursa gösterir büyük ihtimalle bende 12+0 da ögrendım tam olarak değişmedi 😊
Melisct94 yavrumuzubekliyoruz Amin canım benim inşallah. Cümlemiz sağ salim kavuşalım inşallah yavrularımıza. Geçer kuzum hiç merak etme biz bile 31+6 olduk ☺️
yavrumuzubekliyoruz Caglaaa inş canım peki kız ya kasıkLar çok agrırmış dogruLuk payı var mı herkes bana kız diyo göbek ve yanLarımdan doLayı 😂
cherry6128 yavrumuzubekliyoruz 22+1 I'm son 3 - 4 gundur hissediyorum hareketlerini. İkizlerim olucak inşallah biri sağdan biri soldan hissettiriyor kendını☺️
yavrumuzubekliyoruz cherry6128 benimde iLkLerim ikizdi 😭 ama dış gebeLik ameLiyatı oLdum ve 6 ay üzerine hamile kaldım tek tüpLe 😭
yavrumuzubekliyoruz Hafizeipek orası öyLe tabi ama eski toprakLar tipten anLiyorLar o yüzden sordum canım 😂
Caglaaa yavrumuzubekliyoruz kasıklarımda baskı oluyor ama benım karnıma bakarak herkes erkek diyor sivri geliyor benım karnım 😊
seraap yavrumuzubekliyoruz kisiden kisiye degisiyo derler 14 haftada kücük baloncuk gibi hissettim sonra 17 de tam basladi simdi de yürürken bile hissediyom