yavrumuzubekliyoruz hayırLı akşamLar arkadaşLar iLk bebişLerinizi kaçıncı haftada o tatLı tekmeLerini hissettiniz 😍 ben şuan 11+1deyimde merak ediyorum 😊
Caglaaa yavrumuzubekliyoruz 17 de ben hissetmeye başladım 18 de eşimde elini koydugunda hissediyordu şuan 22 yim dışardanda belli oluyor 😊
ElifAbr yavrumuzubekliyoruz canım 21 haftalık olacağım 19dan beri hissediyorum🙂 ilk başlarda cok cok minik hareketlerdi şimdi daha büyük ve daha hissedilir durumda. Pıt pıt dokunuyor, belirli bir bölümde toplanıyor sertleşiyor.
yavrumuzubekliyoruz Sinemtzr hadi ya bana daha varmış desene 😂 Rabbim size bağışLasın evLadını canım 😍 kız mı erkek mi bebişin
Hayal-umut Caglaaa bizde 18 de hissettik şuan 22 haftaligiz ama eşim elini koyduğunda tepki vermeyi bırakıyor 😀
yavrumuzubekliyoruz Seldaapk RABB'İM size bağışLasın bebeğinizi inşaLLah canım 😍 kız mı erkek mi peki
yavrumuzubekliyoruz Hafizeipek RABBİM bebeğinizi size bağışLasınn inşaLLah canımm kız mı erkek mi peki
yavrumuzubekliyoruz Caglaaa ayyy ne güzeL ben henüz öğrenemedim 12.ci haftamdayken gideceğim bakayım gösterecek mi 😁
yavrumuzubekliyoruz Hafizeipek 😍😍 çok iyi ya bende sabırsız anneyim İnşaLLah bende o günLeri görürüm çok çabuk geLir 😊
Caglaaa yavrumuzubekliyoruz uygun pozisyonda durursa gösterir büyük ihtimalle bende 12+0 da ögrendım tam olarak değişmedi 😊