Ben de boyatmam diyordum ama doktora göre ilk üç aydan sonra boyatılabilir dedi. Beyazlarım da artmıştı. Sabrediyordum ama son ayımda birazda psikolojim düzelsin diye biraz strese girmiştim gittim boyattım yoksa doğum sonrası fotoğraf çekilmek bile istemeyebilirdim. Biraz da hormonlardan herhalde bana iyi geldi