zamaneannesi80 Nurinan 28 e girdim bende artık ağırlaştığımı hissediyorum. Mide yanmalarım gece uyanmalarım arttı.. üçüncü trimester zormuş cidden
Nurinan zamaneannesi80 magnezyumla beraber benim mide yanmalarim dindi çok şükür kullanıyor musun canım magnezyum bu arada gerçekten zorlamaya başladım bende bu arada şükrediyorum bu sıcaklarda çok daha ağır olanlar var
Nurinan Asima sor mutlaka canım ben geçen hafta gitmiştim doktorum hareketli bebek iyi olur demişti cinsiyetimiz erkek canim
zamaneannesi80 Nurinan 13 ünde randevum var magnezyum soracağım doktoruma.. bide ayaklarım çok şişmeye başladı 🥲
Mucizemi_beklerkennnn Nurinan bende 27+4 bebek hareketlri bu hafta bya azaldi bnde sizde nsil acaba bel agrim da oluyor gobegm kcuk olmsna ragmen basim flan cok donuyor sizde nsil drumlar
zamaneannesi80 Mucizemi_beklerkennnn benimde öyle olmuştu 28+3 olduk şuan geri hareketlendi 🙈 yani uyku zamanları oluyormuş bi süre.. hiç hareket etmezse o zaman sıkıntı canım
Nurinan Mucizemi_beklerkennnn benimde göbeğim çok büyük değil kuzum zaten daha yeni büyümeye başladı bugün bebeğimin hareketi benimde azdı hareketleri normalde çok fazla değil orta genellikle uyuyacağım zaman çok hareketli oluyor onun dışında gündüzleri normal
Nurinan zamaneannesi80 banada yeni verdi zaten mide koruyucu da verdi ikisi sayesinde mide yanmalarim falan gitti çok sukur ben tuza çok dikkat ediyorum şişlikler icin sende dikkat et kuzum
Mucizemi_beklerkennnn zamaneannesi80 ay insallah bnmkide tkrar harektlenr. Az ednce kfama tkiliyor aklm bebisde oluyo surekli
Elibo Nurinan bende 27.3 oldum arada olan gaz sancıları haricinde cok sukur bişeyim yok şimdilik ama geceleri sık uyanmaya basladım sağıma soluma dönerken zorlanıyorum
Nurinan Elibo bende zorlanmaya başladım göbeğim yoktu zaten bir anda büyüdü ne olduğunu anlamadım gece uyandığımda karnım taş gibi oluyor kuzum sende de oluyor mu bilgin var mi neden kaynaklanıyor acaba 🤷🏻♀️
Nurinan Asima Amin hep beraber inşallah kuzum detaylıda ki sonuclarin için yapan doktor bir şey dedi mi sana bir sıkıntı var mi yani olmasın inşaAllah da 🌸
Elibo Nurinan herkes söluyor ama benım krnım yumusak sadece yurudugum zamanlar karnım sertleşiyor onun harıcınde hep karnım yumusak benım
Asima Nurinan yok canım bir sıkıntı çıkmadı bebek iyi dedi suyu az biraz dedi ve miyom oluşmuş oda tehlike teşkil etmiyor dedi büyümediği sürece yüzünü de göstermedi saolsun sırtını gösterdi eliyle kulağıyla oynadı hep özele gidip yaptırdım detaylıyı
Nurinan Asima bende özelde yaptırdım kuzum böbreklerin de genişleme kalpte parlaklık çıktı böbrek genellikle erkek bebeklerinde biraz büyük olabiliyormuş ondan sordum sana