Nurinan benim hiç bel ağrısı olmadı ilk hamilelikte oldu onda da kalbi durdu zaten tekrar hamile kaldım işte bebeğim aşırı hareketli yani dizini mi çıkarmıyor dersin vajinaya atmadığı tekme mi kalmadı dersin kaburgaya baskısı hele beni bitirecek bazen sinirlerim bozuluyor ağlıyorum tabiki güzel bir şey ama bu kadar hareketlilik bilemiyorum en son Ağustos 18 de tedayliya girdim henüz doktora gitmedim bu sefer gittiğimde sorcam bu kadar aşırı hareket normal mi diye bide bu kaburgamin tam ağrısına çözüm var mı sorcam 🥺 sizle hemen hemen aynı haftada hamile kalmışız cinsiyetiniz belli mi