Burcumstk Asli1453 benimki tarih Verde en azından belli olurdu belirsizlik olunca zaman geçmiyor sanki
Masumanneinci Asli1453 ben de gün almak istiyorum sezeryan için. En erken tarih bu mu yoksa doktorunuz bilerek mi verdi bu güne.
Asli1453 Masumanneinci ben kontrole gittim cnm günü vereyim artık dedi verdiği tarihe 39+1 oluyorum insallah
Papiiii Asli1453 bebegimi 5 ay once kaybetmeseydim( bende 19u dogum yapicakdimm))Hayirlisi olsun cnaim senin adinaa sagsalim kucagina alirsin insallah bebegini♥️dualarim senle
Asli1453 Papiiii cnm benim Allah razı olsun Rabbim inşallah tekrarını nasip eder hayırlı uzun ömürlü olanından sağlıklı evlatlar nasip etsin♥️