Asli1453 Kizlar 36+3günlük hamileyim doktorum 19eylül gün verdi heyecan korku sevinç hepsi karıştı sizler ne durumdasiniz
ipekveatlas Asli1453 19 eylül doğum günüm😅hayırlı olsun bu dünyaya bi başak burcu daha getiriyosun harika😂😜
Edabykl Asli1453 35+3 uz bizde gun almadim sordum bugun buyuk ihtimal 26 eylülde alirim seni dedi sezeryana 🫣😂
Edabykl Asli1453 Evet normalden cok korkuyorum sezeyandan da korkuyorum ama normal kadar degil bu cocuk bi sekilde cikacak korksamda korkmasamda 🫣😂
Asli1453 Edabykl 😂korkma cnm inan korkulacak bişey yok ilk doğumum güzel geçmişti inşallah ikincide öyle geçer
Merv4207 Bizimde 17 Eylül sezeryan günümüz normalde 18 Eylül istemiştim o gün benim doğum günüm ama pazar olduğu için bir gün öncesini secmek zorunda kaldım 😇
Burcumstk Asli1453 benim doktorum daha gün vermedi ya bi terslik olmazsa 39 a kadar beklerim diyor bilemedim ki 🤦♀️ Beşinci seseryanım olcak benim
Fatma-onal Asli1453 9 Eylül bizimki de ben hala doğuracağıma inanmıyorum ne heyecan ne bir şey sanırım o ameliyat önlüğünü giydiğim an anlayacağım 😂🤦🏼♀️
simaygulee Asli1453 ben de 36+6 yım 9 eylülde alıcak kısmetse.tarih belirleyince daha bir heyecanlanıyo insan gerçekten elim ayağıma karıştı ne yapıcağımı hiç bilmiyorum..
Ibooya simaygulee bende 36+6 ve benimde 9 Eylül 😂 daha çantamı bile hazirlamadim ama baya heyecan bastı. gününü bilmek çok farklı bir duygu benim 2.sezeryanim olacak kısmetse 🥰☺️